Inte mycket aktiv .:P

Hej alla bloggläsare .!
Nu har jag inte gjort så mycket inlägg på det sista taget .:/
Jag har inte var it hemma så mycket , också har jag inte haft så mycket tid och sånt .:/
Men nu har jag tänkt att försöka blogga mera i alla fall .:D
Men i helgen kommer det inte att bli så mycket inlägg, jag har cup .
Men imorgon kan jag lova att jag ska göra ett inlägg (fredag )

Nu sitter jag hemma i sofan .
Har duschat nyss .
Jag har varit på fotbollsträning idag .:D
Jag var tvungen att gå, jag måste ju träna upp mig tills helgen .(;
Men snart så kommer Fanny och hämtar mig .
Vi ska till stallet, det var teori vecka den hära veckan .:D
Det känns faxtisgt ganska tomt att inte ha ridit den hära veckan .


Ha det bra//Carro .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0