Bra semester...

Haft en bra semester ?

Jag har haft en toppen semester .

Det började med att jag åkte bil till GBG, från GBG åkte jag båt över till Danmark .;D
När vi kom till danmark så checkade vi in på vårat hotell, vi bodde på ett skitroligt hotell .
Det var som ett äventyrsbadhotell, eller vad man kan kallad det .:P
Det jag började med när vi hade kommit upp på rummet det var att bada, var verkligen tvungen att testa badet ;D

På söndagen när vi hade sovit i danmark två nätter så åkte vi båd över till GBG igen, då bodde vi på scandic i möndal på ett hotell asså i GBG .
Då gick vi på liseberg och så .:)

Jag åkte allt möjligt faktisgt .;D
Men jag vann också lite godis och chips .;D


ha det bra// carro .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0