Idag är det lisa som gäller .:)

Idag när vi kom hem från mina kusiner, så hade jag inget att göra .
Så jag fick ringa några kompisar men ingen kunde eller va hemma .
Men när jag skulle ringa lisa, så knackade det precis på dörren, gissa vem det var??
Joo, det var ju lisa såklart .
Hon kom med springkläder .
Då undrade hon om jag ville med ut och springa, jag tänkte lite jobbigt, men men.
Väldigt skönt, så vi tog en lite job´ggingtur i all fall  .:)
Efter det så skulle jag hem och äta och duscha, vi åt tacos .:)
Efter jag hade ätit så ringde jag lisa igen, vi skulle nämligen sova över idag .:D
Så då cyklad jag bort till lisa .:)

Vi gick ut och sprang igen, vi var springsugna .:)
Vi kan ju i alla fall säga att vi har bättre kondition nu i alla fall .
Hehe .
Men nu snart ska vi sova .
Kommer väll göra lite mera inlägg .





Tänkte visa en tröja som jag hat .:)<3

ha det bra// carro ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: okej det låter skoj:)

Ha en fortsatt bra dag ;)

Kram//julia

2010-06-27 @ 12:56:33
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0