Bäst dag med felle och lisa .<3

Idag efter skolan så åkte jag felicia och lisa  hem till mig och packade, passade på och platta håret också .:D
Vi skulle nämligen på stan, efter jag var klar åkte vi hem till lisa och packade .
Sen efter det så skulle felicia hem och städa lite, då åkte jag och lisa ner till stan .
När felle var klar kom hon också ner på stan, då bjöd hon oss på MCdonals, efter det så gick vi till lindex och köpte ansiktsmask och nagelack som vi nu har på oss .
Jag och lisa ska nämligen sova över hos felle, vi kommer sitta uppe hela natten .:D<3
Men nu ska vi gå och ta bort det och vi kommer vara jättefina i ansiktet .<3



Ha det bra alla bloggl'sare //Puss carro .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0