Blixten slog ner .:S

Hej Hej bloggen .:D

När jag och lisa var hemma själva hemma förut så åskade det grymt mycket .
Vi hade sån otur att blixten slog typ ner i huset .
Så nätverket fungerade inte, inte någonting .
Efter det hade slutat åska så åkte vi hem till mig, jag var verkligen tvungen att duscha .
Då när jag hade gått in i duschen så fanns det inget varmvatten .:S
Det var fan iskallt .:O
Men jag fick håll ihop .
När jag kom ut i duschen var jag iskall .

Jag satte på mig svarta TeamSportia byxor, ett vitt linne och en havsblå munktröja .
Vill inte vara så finklädd kännde mera för mjukisklädd .:D

Eftersom blixten slog ner så fungerade ju inte nätverket .
Vi kudne verkligen inte stå ut längre .
Då kom lisa på en ide att vi kunde cykla till ett annat hus som hennes pappa äger, där fanns det ett nätverket som funkade .


Ha en fortastt trevlig helg//Carro .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0