Efter skolan ♥

Nu har jag kommit hem från skolan .
Det jag började med när jag kom hem det var att jag tog ett kex ch sen till datan .:D
Det jag gör vid datan är att lyssna på musik, bdb(bilddagboken) facebook, Gsm (Gosupermodel), läser otroligt bra bloggar, och bloggar på min egen blogg .(:
Nu har jag börjat att vara mer aktiv .:D

Snart ska jag nog göra lite läxor och sen ska jg byta som och hämta fanny, vi ska nämligen till stallet och rida idag, har inte ridit på två veckor nu .:O
Känns lite tommt .:P
Men idag är det dax igen .
Kommer få rida den underbara Juvel .:D



Ha den bra dag//Carro .♥

Kommentarer
Postat av: sandra

kolla gärna bloggen nu, säljer två st helt oandvända klänningar & priset får ni komma med själva !

pusspuss :)

2010-05-18 @ 16:34:38
URL: http://ssandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0