FotbollsMatch .:D

Imorse när jag vaknade så vaknade jag med lisa .:D
Då sätte vi på datan, och satt där ungefär en timma .:D
Efter det så sa pappa till oss att vi skulle ta på oss kläder eftersom jag skulle spela en fotbollsmatch .;D
Sen när vi skulle åka så skjutsade vi hem lisa, och sen åkte vi upp till kroppkär .:D
När vi kom dit så bytte jag om, och sen gick hela laget ut på planen och värmde upp .:D


Men vi vann matchen i alla fall .:d
Men nu sitter jag hemma i bäddsoffan vid datan och dunkar musik .:D
Och jag försöker ringa till en kompis men hon svarar aldrig .
Jag skulle nämligen sova där, men vi får väll se om det blir något efterom hon aldrig svarar .:O




Kommer nog kanske ett inlägg sen .
Eller imorgon .:d

Ha det bra //Carro .♥




Kommentarer
Postat av: Caråhh.

Hej carro.:D

vgd?

skoja!!

men jaja

Hejdå.:D

2010-05-14 @ 16:26:00
URL: http://musicinmybrain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej carro!:D

vilken gullijullismullifullilullipulli blogg du har ! :D



skoja!!!

haaha , men asfin blogg ,jag ska besöka väldigt ofta !:D

// CARRÅÅÅÅHH!! ♥

2010-05-14 @ 16:28:53
Postat av: Anonym

hhej lilla vän , skoja.

men fin blogg du har lixxooom,<<:

skoja.

MEN FIN BLOGG KÄMPA PÅ!

kramcaråh. ♥

2010-05-14 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0