Fotbollstr'ning och fys .

Nu har jag kommit hem från fotbollsträning och fysen .
Först trändade vi lite fotboll .
Sen fick ungefär hälften gå över, och dom andra fick skjuta straffar och köra lite match .;D
Det var inte så jättejobbigt men lite .
Känns i alla fall bra efter.
Efter fotbollsträningen så åkte jag hem det var meningen att jag och några andra kompisar skulle bada eftersom det var så varmt, men mamma sa nej .
Jag skulle äta och duscha .
Hon sa också att jag kunde ta ett dopp i duschen istället .;o

Snart ska jag sova .
Nu är jag väldigt trött .:P
Men först måste jag visa en bild .
Och han är bara bäst, och betyder väldigt mycket för mig .<3


Så nu ska jag sova  .
Ha en bra natt och dröm mycket frömmar .<33
Kram//Carro .♥

Kommentarer
Postat av: En isprinsessa

Sv: Tack så jättemycket! :) Din blogg är stilren och snygg! Händer idag då? :)

2010-06-01 @ 08:23:36
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

sv. Åh tack så hemskt mycket du :)

Gillar din bloggdesign också, det är snyggt med svart och vitt :)

Haft en bra helg?

2010-06-01 @ 10:58:57
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0