SKOLAN OCH MUSIKAL .:d<3

Idag har jag varit i skolan som vanligt, fast det var itne en vanlig dag .
Utan det var skogens dag, ganska kul, vi fick ta med oss eget fika, det var ju i alla fall gått .
Vi fick gå på olika stafätter ungefär, var inte så intreserad .
Hehe .
Men efter det så cyklade jag hem och satta mig framför datan .
Men snart ska jag tillbaka till skolan, vi ska ha musikal idag .:D
Vi ska ha High school musical 2 .:D
Jag ska vara typ en elev dansa och ha skoj, kommer nog att stå lite i ansiktsmålningen .:P
Det kommer nog att bli skoj ikväll i alla fall .:D

Det jag ska ha på mig det är svarta Tights och en sommarklänning typ .:D<3
Efter som det handlar ändå lite om sommar .:D<3



Kram //carro ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: gör du? vad roligt att höra! :)

2010-05-27 @ 21:03:45
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0