VAKNAT .

Godmorgon !
Nu vaknade jag och lisa nyss, då sätta jag på datan för att få blogga lite .:D<3
Så jusst nu sitter jag och bloggar .
Snart ska ja ta på mig kläder, blir nog lite sommarkläder idag .:D
Verkar lite varmt ute, men jag har inte varit ute.
Jag och mamma ska nämligen ut och shoppa sommarkläder idag, fettskoj asså .:D
Efter det så ska jag ringa en jätterolig person som heter....................................
.................Tilda .:D
Hon ska sova över med mig idag, kommer bli mycket fniss och mycket godis .:D
 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag får väll säga:
Bye Bye//Kram carro .♥


Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: jag har fullt upp i veckorna, så jag bloggar inte alls ofta, bloggar helt enkelt när jag har tid. Och det menas med ungefär två eller tre gånger per vecka. :)

2010-05-23 @ 14:48:53
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0