Varit uppe hela natten .:s

Nu har jag, felle och lisa nyss vaknat, men inte så konstigt .
Vi var faxtisgt uppe hela natten ända till fem på morgonen .:s
Vi bara satt vid datan hela natten, tiden bara gick så fort .
Fast vi var itne trötta, vi hade kul .:D
Men det som inte var så kul det var att jag hade så jävla ont i halsen .:o

Sen vid klockan fem så gick vi och la oss och sov till nu .
Då hade jag inte lika ont i halsen i alla fall .

Snart ska vi nog göra oss iordning eftersom vi ska iväg och bada .
Men jag ska nog inte bada eftersom jag har så ont i halsen .D:
MEn jag kommer i alla fall att följa med .
Vi skulle också ta med oss fika .



ha en bra dag//kram carro .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0